Kategori: sex izle

2 gecedir seks yapıyorlar

0 Views0 aa

Üst kat komşum yüzünden 2 gecedir uyuyamıyorum çünkü 2 gecedir seks yapıyorlar ve aldıkları zevk yüzünden çok fazla ses çıkartıyorlar ve ben uyuyamıyorum. Sabah olunca gidip konuşacağım....

Dövmeli kız kucakta sikişiyor

Dövmeli kız sevgilisi ile kucakta sikişmek istediğini söyleyince arabanın arka koltuğuna geçip elbiselerini çıkartıyorlar ve dövmeli kız sevgilisinin kucağına oturup sikişiyor. Dövmeli kız sevgilisi ile çok zevk alıyor v...

Sahilde ikiz kızları sikiyor

0 Views0 aa

Genç adam bahar tatilini sahilde geçirmeye karar veriyor ve sahilde yüzerken ikiz kızlar gelince hemen yanlarına gidiyor. İkiz kızlar ile iyi anlaşmaya başlayınca genç adam ikiz kızları sahilde sikiyor ve ertesi gün evde...

Anne ve oğlu seks yapmayı deniyor

Hollanda sınırlarında yaşayan anne ve oğlu kırsal bir alanda yaşıyorlardı ve etrafta bir ev bile yoktu. Anne ve oğlunun seks ihtiyaçları oluşmaya başladı ve anne oğluna hadi seks yapmayı deneyelim deyince oğlu olur dedi ...

Ellerini bağlayıp tecavüz eder gibi siktim

0 Views0 aa

Orospu sevgilim ile seks yaparken artık zevk almadığımızı fark ettik ve orospu sevgilim konulu seks yapmak istediğini söyleyince hemen içeriden ip getirdim ve orospu sevgilimin ellerini bağladım ve tecavüz eder gibi sikt...

Karımın arkadaşını sikmek zorunda kaldım

Eve gittiğimde karımın arkadaşını gördüm ve karım nerede? diye sorunca pazara gitti, bende onu evde bekliyorum deyince yanına oturdum ve muhabbet etmeye başladık. Karımın arkadaşı benden hoşlandığını söyleyince onu tersl...

İlk defa bir rus kadını ile seks yaptım

0 Views0 aa

5 yıldızlı bir otelde garson olarak çalışıyordum ve otelde konaklayan rus kadın benden hoşlandığını söyledi ve oda numarasını bir kağıda yazıp akşam bekliyorum dedi. Mesaim bittiğinde rus kadının odasına gittim ve beni ç...

Kocam televizyon izlerken ben seks yaptım

Kocam televizyon izlerken kocamı aldattığım sevgilimi eve çağırdım ve seks yapmaya başladık. Sevgilim ile seks yaparken kocam televizyon izlediği için çıkardığımız sesi duymadı ve biz kocamın izlediği dizi bitene kadar 3...

Eniştesinin yarrağını denedi

0 Views0 aa

Seksi kız ablasının kocası yani eniştesi ile birlikte aynı iş yerinde çalışıyorlardı ve birlikte bayağı bir vakit geçiriyorlardı. Seksi kız iş çıkışı eniştesine benim evime gelsene biraz eğleniriz deyince eniştesi olur d...

32 yaşındaki hatunu sert becerdi

32 yaşındaki hatunun evine giden genç adam önce 32 yaşındaki hatunu kıvama getirdi ve sonra yatak odasına götürdü. Genç adam 32 yaşındaki hatunu sert becermeye başlayınca 32 yaşındaki hatun yalvarırım normal becer sert c...

Olgun kadın genç erkeği ile sikişti

0 Views0 aa

Olgun kadın genç erkeği ile kiraladığı evde buluştu ve bir süre genç erkeği ile sohbet ettikten sonra genç erkeğine hadi yatak odasına gidelim ve beni sik dedi. Genç erkeği ile yatak odasına çıktılar ve olgun kadın genç ...

Teyzesini seks kölesini yapıyor

Genç adam teyzesi ile birlikte yaşamak zorunda kalınca teyzesini seks kölesi yapmayı düşünüyor ve yaptığı planını uygulayınca teyzesinin çok azgın olduğunu anlıyor ve teyzesi ile bir kere cinsel ilişkiye girdikten sonra ...

Plajda tanıştığı hatunu yatağa atıyor

0 Views0 aa

Adam plajda tanıştığı kadının evine oturmaya gidiyor ve gece olunca kadın adamın yanına yaklaşıyor ve öpüşmeye başlıyorlar. Adam bu kadar öpüştüğümüz yeter soyun seni becermek istiyorum deyince kadın hemen soyundu ve ada...

Traktörde seks yaptılar

Sarışın kız ile erkek arkadaşı köyde gezerken traktörü görüyorlar ve merak edip içine giriyorlar. İçinin geniş olduğunu gören sarışın kız, erkek arkadaşına hadi burada seks yapalım deyince erkek arkadaşı olur diyor ve se...